Pages

Friday, March 5, 2010

update entries...

salam...hampir sebulan tak update blog..huhu..sangat sibuk di hujung bulan..siapa yg keje direct selling company macam aku jer yg faham..kan?tapi now...dah lega..fuuuhhh..dapat relax balik!!

hari ni masuk hari ke 5 Aina kat umah pengasuh baru..Kak Ita..pengasuh Aina yg lama dah pindah ke Kg Pandan..sebenarnya ujung bulan lepas aku ngan husband memang menggelabah nak carikan pengasuh baru,yela..inform pun dah dekat2 nak pindah..tapi nasib baik la si ibu ni ringan mulut utk bertanya kat kakak jual kueh bawah blok tu..so dapatla cari pengasuh baru..tapi jauh sikit la selang 2 blok dari blok aku..so rutin tu kena ubah sikitla..hantar pun kena awal,kalau dulu sebelah umah jer.. Aina tengah tido pun bleh angkat  ehehe :) Tapi yg sangat menyedihkan hati ibu ni bila 1st day antar tu...memang dah agak dah Aina mesti menangis nyer...tak sampai hati nak pegi keje bila tengok airmata dia..huhu,dalam kereta si ibu ni pun termenangis gak (hati ibu mana yg tak tersentuh kan??)  sampai hari ke3 jer Aina nangis...semalam ngan hari ni dia dah ok...macam tu la Kak Yong,good girl kan?

eemmmm...nak update pasal apa lagi ek...my pregnancy..so far ok,22hb ni aku dah apply cuti utk check up,bermula balik la rutin aku ke klinik kerajaan tiap2 bulan huhu..dahla kali ni kena pegi sorang2..kena berdikari ckitla kata ayah Aina,yela..yela!!

oooo..lupa lak..last week hari outing kitorang..sehari kat KLCC eheeh..memang penat ...Aina paling seronok sbb dapat berlari sana sini huhu...macam biasa ayahla kena kejar dia..ibu mana larat dah :)

so kita layan gambar jela ek....











No comments:

Post a Comment