Pages

Monday, November 16, 2009

Balik Ayer Tawar

Salam...jumaat lepas balik umah mertua kat Ayer Tawar,yela..skang kan musim buah,rambutan semua dah berbuah..manggis ada sikit..tapi durian takde sbb mak mertua aku memang tak tanam kihkih! tapi yg malang sekali..mulut aku ulser..adeyyai...nak makan punyerla seksa..memandangkan aku memang hantu durian..aku hentam gak makan..huhu!!rambutan tu tak berapa teruja sangatla aku ehehe..rata2 kampung tu memang penuh ngan pokok rambutan..paling kurang 2 pokok satu umah..sampai patah2 dahanla!! Proses nak memanjat dan mengait ni yg seksa sikit..semut toksah cakapla..sampai tadi nak pegi keja kereta aku ada lagi semut..husband aku lak dah ngadu sakit pinggang..kesian sungguh ehehe
dah penat2 kait buah..sempatla kitorang jalan2 cari pasal kat Lumut...jarak umah mertua nak ke Lumut dlm 25km jer (ye kot ehehe) 1st time Aina jejak kaki kat pantai..aku ingat dia berani sangat..sbb sebelum ni time mandi memang no.1 asyik nak berendam jer..rupanya dia takut bila ombak datang dekat...xpela lain kali kita pegi pantai2 yg best2 lagi..kena ajak ayah pegi bercuti kat pantaila pulak ehehe





kat jeti..Aina ngan ayah,maklong(kakak ipar) dan Abby



Aina & ayah dgn baju 'bersih' nya ehehe



















mak ngah Aina






pantai pun kotor kan..

1 comment: