Pages

Friday, November 6, 2009

forever 'erra'



sangat cuteeeeee kan?eheh gambo ni aku save dari facebook erra..banyak2 gambar ni le gambar yg aku paling suka..

apsal aku letak gambar erra??sebab....aku minat erra since 1992,time tu dia jadi ratu cantik Malaysia..citer pasal dia toksah cakapla..percaya tak..aku sanggup beli semua majalah yg ada citer pasal dia..ehehe member2 sekolah ngan kolej dulu sure ingat kan?

gossip pasal dia dari dengan Awie sampai dah dapat Engku Aleesya ni..semua aku ingat..kihkih sekarang ni takdela beli majalah dah..tapi aku still simpan keratan gambar & poster dalam fail elok2..

tumpang happy tgk dia dah bahagia skang..she deserve it!! now lagi senang nak keep in touch sbb dah jadi member facebook dia..wish you happy ever after..muuuaaah!!

No comments:

Post a Comment