Pages

Thursday, December 24, 2009

cuti vs keje

hari ni dah masuk 7 Muharam...24 december 2009..esok cuti lagi..next week pun cuti new year eeemmm..alangkah bestnyer kalo sabtu aku tak payah keje kan? Jawapannya..memang boleh...huhu carikla keje lain yg beroperasi 5 hari seminggu..dah dapat hint2 dari suami nih..kenala jugak fikirkan ye tak?

aku sebenarnya sgt rajin membelek2 blog org lain..tapi maleh nak mengupdate blog sendiri eheeh..kadang2 otak aku jammed..mcm jalan kat Kl nih..kahkahkah!!

esok cuti nak pegi mana? aku ada 1 plan jer..nak pi warehouse sales kat Taman Shamelin belakang opis aku nih..berbaloi2..sebenarnya hari ni dah start untill 30 december 09'..okla baju kanak2 brand KIKILALA..buat baju basahan si Aina ni..badan dia cepat naik la sekarang baru 1 tahun 5 bulan..rasa2 kena cari kan saiz 2 tahun baru ngam..

nak tengok fesyen terbaru rambut Aina tak...TARAAAA..



ehehe pengasuh dia yg potong..xpela rambut dia cepat panjang!!

No comments:

Post a Comment