Pages

Friday, December 11, 2009

me @ office

hari ni HQ cuti...so kami2 yg kat KL ni jela yg kena keja huhu..xpela kan...memandangkan keje pun dah tak banyak..customer pun tak ramai yg datang..so aku pun merajinkan diri untuk mengupdatekan blog..'ME @ WORK' hikhikhik...
so kat sini aku nak share ckit pasal keje aku sebagai 'sales clerk' cabok :p
memandangkan kitorang ni KL branch jer..jadi ada 4 org jela staff..best kan? eheh
company aku tak glamer,kalo nak tahu lebih lanjut pasal company aku sila ke http://www.liquahealth.net maleh pulak nak citer!!


aku ngan Kak Has memang dok front line ni..tukang angkat tepon pun kami la jugak, tu kira tengah buat keje la tu eheh (lakonan semata2)




Si Epul ni jela sorang jejaka kat sini..tu tengah busy berkebun kuang3x!!



ehehe..ni la mata2 gelap yg skodeng kami hari2 dari HQ sana..kadang2 rasa macam dok dlm AF huhu..macam tongkang karam la opis aku ni..

No comments:

Post a Comment