Pages

Wednesday, April 14, 2010

aktiviti last weekend

waaa...sgt letih sekarang,badan pun rasa lenguh2..kalo dapt baring memang best nih..pagi tadi aku pegi hospital naik motor ngan husband..seawal pukul 8am..rupanya dorang baru setkan appointment aku ngan doktor 28hb depan..so tak sampai 15 minit tunggu dah boleh balik huhu..penat jer aku datang!! dahla kena balik naik 'cab'..sebelum tu on 27hb aku kena buat BSP sekali lagi kat klinik Cheras Baru..kali ni aku memang nak posa..yes!!dengan harapan bacaan gula aku rendah..AMIN

last friday (9hb) aku ambik cuti semata2 jaga Aina kat umah,pengasuh Aina balik kg ada hal..okla seharian melayan dia..mood aku pun ok..ehehe selalunya aku cepat naik angin kalo dia tumpahkan air ke,tak nak tido ke,makan sepah2 ke..mood dia pun ok,tapi yg klakar time nak tido tu..sajer call ayah dia kat opis..so bagila dia dengar ayah cakap...tekebil2 dpt dengar suara ayah..pastu cebik nak nangis...ehehe kesian lak aku tgk,Aina memang rapat ngan ayah..agaknya sedih kot ayah takde kat umah time tu..tapi lepas dgr suara ayah jer..terus terlelap..kesian anak Ibu!!

mlm tu lagila banyak aktiviti..kakak ipar ngan anak buah datang dari kg..so lepas ambik dorang..(puduraya & subang airport) terus makan kat seksyen 19..sian Aina sbb dia dah telelap..maklumla dah pukul 11.30pm..pastu kitorang singgah lak kat 'down town' Bandar Tun Razak..lagila penuh manusia..mengah dah ibu!!


still ngantok..sian anak ayah ni..

kalo ngantuk macam ni la...

keesokkan hari nya berkampung lak kat uitm Shah Alam



No comments:

Post a Comment