Pages

Tuesday, July 20, 2010

~ week 36 ~

emmm...pagi2 kat opis ni bolehla meng'update' blog...nanti dah bersalin,berpantang kat kg 2 bulan...blog ni bersawang le jawabnya huhu..takpela..orang cuci sawang time nak raya kan..aku cuci sawang lepas raya eheh..ok ape?

dah masuk week 36 ni..kira dah penghujung kehamilan,aku pun dah tak larat nak jalan2..kalo boleh nak rehat jer kat umah..tapi nanti boring lak..eemmm check up kat klinik pun dah tiap2 minggu..khamis ni pun check up gak..jumaat ni mak mertua & kak ipar nak datang umah...beruntung gak mak mertua nak tunggu sini sementara aku nak bersalin..time bersalin kat Aina  tahun 2008 kesian kat dia..tunggu aku sebulan huhu..naik boring dia..so kali ni aku dah suruh ayah Aina takyah suh dia dtg awal2 sgt..paling kurang seminggu 2 nak bersalin boleh la..takdela dia jemu sgt nanti...kali ni aku kena admit wad awal..tu yg boleh budget dah bila nak bersalin...

last week..aktiviti kitorang 3beranak still berulang ke USJ 16..kira dah habis kemas semua..siap lap tingkap lagi..padahal umah sendiri pun tak penah lap tingkap ehehe...nampak cam ok jer..tu yg ibu tak heran tu!! sebelum tu singgah makan  KFC kat area situ gak..sbb ibu macam teringin jer nak makan KFC...yummy!!

1st time jumpa restoran KFC yg buka 24hours..boleh 'pandu lalu' lak tu :)




Kak Yong yg comot!!

No comments:

Post a Comment