Pages

Thursday, July 1, 2010

~ bedung & barut ~

ingat lagi tak..hari ni check up kat klinik Cheras Baru...nak tahu Hb aku berapa..9.3 jer huhu..naik 0.10 jer dari last check up,aku maleh nak pikir skang nih..MISSION FAILED!! :(

takpe..kita share pasal citer lain..so pagi tadi aku dah terima 'barut ngan bedung baby' yg aku order online dari blog huda ..  http://babyneedsshop.blogspot.com/ thanks yer Huda..akak suka jugak sebenarnya bedung yg corak2 tu..tapi ayah Aina tak suka huhu..tu yg beli kaler plain jer..anyway memang kemas sgt jahitan dia..hehe kiranya dah complete la barangan baby ni...tunggu nak bersalin jer..kita layan gambor yer..




sekian...  :)

1 comment:

  1. salam...
    ooo...akak dah terima yer bedung n barut baby tue...harap akak berpuas hati yer :)
    wah akak siap promosi lagi blog saya...mekaseh banyak2 yer kak...hehehe...

    ReplyDelete