Pages

Monday, May 24, 2010

menu hari ahad :)



ahad datang lagi..ehehe sekejap je kan seminggu dah berlalu,last week dah balik kampung jadi minggu ni dok umah jela.Kalau ikutkan.. ahad ni ahad yg terakhir aku buat BSP kat spital..tapi next week mungkin aku kena repeat balik..

sajer nak update menu yg aku masak semalam..1st time sebenarnya aku masak asam pedas,senang jer ni..aku beli yg dah siap dalam paket tu hahaha...tapi ayah Aina kata tak rasa macam asam pedas pun..ye ke? belasah jela..sebenarnya aku lupa letak air asam jawa..ehehe!


lega ckit Aina dah sihat..tengokla ayah beli mainan baru..yg geramnya kabus yg kecik2 tu boleh lak dia masuk mulut..ish..ish!!

ni gambar snap pagi tadi..eksyen je macam belajar tapi sebenarnya dia tengah khusyuk tgk Upin&Ipin..


No comments:

Post a Comment