Pages

Tuesday, May 11, 2010

week 26**

Bayi Anda

Walaupun bayi anda kelihatan kurus kering, mereka sebenarnya sudah mula membentuk lemak-lemak di bawah kulit. Lemak-lemak ini kemudiannya akan membantu mengekalkan suhu badan sehinggalah selepas dilahirkan. Bayi anda kini sepanjang 35 sm dengan berat 700 gm.

Tubuh anda

Dengan perut yang semakin membesar, tidur anda kini sering tidak nyenyak. Selain daripada rasa tidak selesa semasa berbaring, anda juga semakin kerap ke bilik air. Ketika ini cara tidur yang betul penting untuk memastikan anda berpeluang untuk berehat secukupnya. Agar anda rasa selesa ketika berbaring, alaskan perut dan kaki dengan bantal.
___________________________________________________________________________

sangatla bohsan nyer hari ni huhu..kat opis aku ngan epul je yg keje..hati lak asyik teringat nak balik kampung jer tengok abah..nak tunggu jumaat ni rasa macam lambat sangat!! harap2 abah akan beransur pulih..semalam abah tak 'sedar' kejap..kandungan gula dlm badan dah terlampau rendah kot..mak kejut tapi tak bangun2..menggelabah la mak panggil nurse..kena masuk air gula 5 botol baru abah sedar..malam tadi pun dia semput sampai takleh tido..kena guna oksigen,confirm jumaat ni aku ambik EL..nak balik tgk abah!!!
 

No comments:

Post a Comment