Pages

Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu

semalam ialah hari ibu..so kepada semua ibu2..berbanggala sebab kita diberi peluang untuk menjadi seorang ibu kan?mesti ada yg pegi celebrate dgn ibu masing2..ataupun diri sendiri di raikan oleh anak2..mesti best..eheeh AKU? semalam macam biasa ahad kena buat BSP kat hospital Ampang seaawal pukul 8am..pastu dalam pukul 9.30am baru balik umah..ingat malas nak masak..tapi dah si ayah request nak makan kat umah..kenala rajinkan diri gak memasak huhu..memang dah lama weekend aku tak masak since keluar wad last week..

pikir2 punya pikir..ni jela menu yg dapat aku masak memandangkan aku tengah berdiet ala 'diabetic solid'
layan gambar jela :)

nak rasmikan periuk kukus 'tupperware'



1st aku masak nih eheh (ayah complain kuah ckit sgt)

baju ni pengasuh Aina yg sebelum ni bagi..penat2 dia antar ke rumah ingat nak jumpa Aina..tapi tak sempat,entah ingat lagi tak Aina kat 'mama'

since last week..setiap ahad memang berkampung kat hospital Ampang la kami sekeluarga

huhu...semalam tepon gak mak nak wish "happy mothers day"...sian mak kat hospital sebab abah kena tahan wad hari sabtu..tak sabarnya nak balik kampung jumaat nih...




ehehe...hari ni bergaya ngan baju  baru 'ayah Aina' belikan semalam kat JJ Maluri sempena 'Mothers Day'
thanks ayah!!



No comments:

Post a Comment