Pages

Wednesday, May 26, 2010

BSP lagi huhu..





hari ni last aku kena buat BSP kat spital Ampang..so pagi tadi macam biasa ayah Aina hantar..pastu dia ajak breakfast kat Mc'D..huhu time macam ni la nak ajak makan mcD..time pukul 8am bacaan gula aku 4.4 selalunya aku bawak bekal roti mil  ngan air masak jer..tapi pg ni tak bawak sbb roti smlm dah expired..ikutkan hati nak je makan burger McD tu tapi risau lak kang bacaan tinggi..alih2 aku tak makan la..teguk air teh tanpa gula jer..pukul 9.15am check bacaan gula balik..turun 3.6 ehehe yg klakarnya nurse tu cakap "ok la kak..lepas breakfast bacaan gula turun.." aku senyum jer padahal perut dah berkeroncong lapar ehehe..macam ni la kot agaknya semua ibu2 mengandung yg kena repeat buat BSP...dah macam tekanan lak nak makan ke tak..nasibla!!

kang kalo rajin aku update bacaan gula utk 1 hour post lunch pulak....confirm tak tinggi la sbb aku tak makan lagi ni ehehe..


1 comment:

  1. Salam.
    mmg tensen kalo asik kena repeat test je. Saya dulu cenggitu jugak. Jd fobia pun ye... Tp memikirkan anak dalam kandungan, ikotkan jer lah.. asalkan smuanya slamat....

    ReplyDelete