Pages

Wednesday, June 2, 2010

~ busy week ~

ehehe..even busy sempat gak nak update blog...lepas entry ni..next week baru ada time nak relax2..
ada beberapa point jer nak mention..

1) ABAH

last week cuti wesak (28hb) kitorang balik kampung sampai ahad..sebenarnya takde plan pun nak balik   tapi ayah Aina tetiba je ajak balik..agaknya dia boring dok KL cuti 3 hari kot hikhik,so dapatla jugak menjenguk abah,sebenarnya kesihatan abah tak berapa bagus..dah tak larat nak bangun pun..yg buat lemah tu sbb dia tak lalu makan..sian sgt tengok dia macam dah uzur sgt..padahal selalu kalau anak cucu balik dia la yg paling seronok..semoga abah cepat sembuh dan dipanjangkan umur..AMIN!!

2) AKU


Isnin plak (31hb) aku kena check up kat hospital Ampang..ni kira follow up dari ujian BSP yg aku dok buat since last month..results still sama..kena repeat buat BSP lagi tapi 2 minggu sekali jer..then appointment balik on 24hb Jun..puas hati gak sbb doktor tu scan sekali,setakat ni baby ok..yg pasti aku dah confirm kena masuk wad awal..maybe awal bulan Ogos..huhu, harap semuanya dipermudahkan..AMIN!!



sekarang...aku sibuk closing..bil pun berlambak..huhu saper nak tolong ni??





ni buai kat kg..best kan  Kak Yong!!



                    

No comments:

Post a Comment